Гаранция и рекламация
Всички стоки предлагани в електронния магазин на Стар Мебел ЕООД www.Starmebel.bg са нови и се продават в оригиналните си опаковка. Условията за гаранция и рекламация на стоки в България се урежда от действащият ЗАКОН ЗА ЗАЩИТА НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ (ЗЗП).
Гаранция
В случай на фабричен или производствен дефект, който е установен веднага след получаването на продукта в присъствието на куриера моля веднага сигнализирайте на нашите телефони
Рекламация
На рекламация подлежи всяка стока, която не отговаря на заявената от клиента. Клиентът може да я откаже още с получаването от куриера и да не я приеме от него. При явно несъотвествие на получената стока със заявената незабавно се свържете с нас. Несъответствието се проверява по наименованието на продукта в заявката и наименованието на продукта, който е получил клиента. При установяване на такава грешка, клиентът връща продукта за сметка на Стар Мебел ЕООД и му се изпраща верния за сметка на Стар Мебел ЕООД.
Как можете да върнете продукт?
1. Попълнете формуляра за връщане, който сме приложили към пратката Ви. Ако не откривате формуляра, можете да се свържете с нас , за да ви го изпратим.
2. Опаковайте стабилно продуктите за връщане в картонена кутия и приложете попълнения формуляр за връщане.
Не забравяйте, че върнатите продукти трябва да са в оригиналните им опаковки и с приложените към тях етикети и аксесоари. Те не бива да са употребявани или да са с нарушен търговски вид.
Транспортните разходи са за сметка на клиента и не се възстановяват.
Адресът, до който се изпращат всички наши пратки е следният:
ПОЛУЧАТЕЛ: Стар Небел ЕООД
до офис на Спиди : гр.Провадия, един е
Възстановяване на сума – получавате сумата, която сте заплатили за артикулите (без транспортните разходи, ако има начислени такива) в рамките на 14 дни от датата на изпращане на върнатата пратка по банков път (по посочената във формуляра за връщане банкова сметка). В извънредни случаи този срок може да бъде удължен, при възникване на проблем с банковите данни.